23 Mart 2015 Pazartesi

Paralel Çizgiler Aşkına



  Merhaba.Dün güneşi görmekle bahar parçaları herkes de kendini gösterdi. Güneşi ne kadar çok özlemişiz.Bu sezon paralel çizgilere sıkça rastlıyoruz. Her şey değişse de çizgi her zaman bahara geçiş aşamasında göz önüne çıkıyor. Bunun için dolabımız da çizgili bir şeylerin olmasında yarar var. Kombinimi bağımsız bir renkle,koyu mavi bir yelek ile tamamladım.Genelde böyle uçuk bir renk kullanıyorsam ayakkabımla aynı tonları taşımasından hoşlanmam.Bu ayakkabımın yarısı siyah,yarısı koyu mavi olduğu içinde keyifle kullandım.
   Çekimleri Balat sokakların da yaptık.Terk edilmiş yıkık dökük evlerin olduğu bu sokakları çok sevdim.Hatta bayıldım.Fotoğraf çekimlerine çok uygun buldum. Hala bakkalların,sokakta oynayan çocukların.Mahallenin kaldığı yerlerden biri.Çok şirin birkaç kafe bile var.:)



Gömlek: Mango
Tayt: H&M
Yelek:Tuba Ölmez
Stiletto: Zara
Çanta:Stradivarius
Gözlük:Mango

En güzel günler sizin olsun :)

A.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder