24 Eylül 2016 Cumartesi

R E D

Merhaba. Havaların  soğumasıyla beraber, yeni sezon trendler bizi ele geçirmeye başladı. Bu sezon beni en mutlu eden trend ise; kırmızı oldu. En az sevdiğim renkler arasında olan kırmızı, son günlerde favori rengim. Şöyle bir dolabıma göz gezdirdim de neredeyse hiç kırmızı bir parçam yoktu.  Eylül ayı alışverişimde ise sıkça tercih ettim. Bu ay ki alışverişimde de en sevdiğim parça bu deri ceket oldu. Kırmızıya hissettiğim bu yeni duyguları da artık iyice kısalan saçlarıma bağlıyorum. Bu saç modelime kırmızı ayrıntılar eklediğim zaman daha iyi hissettiren bir look oluşuyor. Hayatımızda yaptığımız minik yenilikler, başka yeniliklerin oluşumuna da etki ediyor. Korkmayın ! Sadece biraz cesaret.. Kendiniz adına yaptığınız minicik yenilikler böylece hayatınızın bir sürü alanına yayılıyor. Şimdi aklınızdan geçen o minik yeniliği yapma zamanı. Yeni saç,yeni renk.. sizin için ise yenilik hangisiyse yeni aşk,yeni iş,yeni şehir,yeni çizme,yeni elbise... Her neyse. Tam şimdi yapma zamanı. O zaman bu post'un mottusu da '' Bir cesur adım, birazda umudun olsun. Uçmaya hazır bir çiftte kanadın olsun. ''  






Tulum: Stradivarius
Deri ceket: Zara
Çanta: Victoria's Secret 
Ayakkabı: Nike




En güzel günler sizin olsun. :)




A.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder