13 Mayıs 2015 Çarşamba

Olmak İstediğin Yerde Ol

Gözlerimi kapattığımda ruhumun hissettiği yer...İyot kokusu,güneş...Her yer rengarenk bronzlaşan tenler,hafif esen rüzgar,özgür ruhlu insanlar... İşte tamda burdayım zihnimde. İşte ''Bugün ne giyeceğim?'' sorusuna zihnim cevabı bluyor.İtiraz etmeden parçaları birleştiriyorum.Olmak istediğim yeri üzerimde taşıyorum ve aynaya baktığım zaman bütün enerjimle kocaman bir gülümsemeyle karşılıyorum kendimi.
Uzun yıllardır backpack kullanmıyordum. Son zamanlarda trend olması ve özlemime daha fazla dayanamadım.Lise dönemlerimde vazgeçilmezimdi. Bu rahatlığı çok özlemişim.Kollarımı iki yana açıp mis gibi havanın etrafında dönme isteği uyandırıyor bende.





Üst: Gittiğim bir tatilde almıştım
Pantolon: Mango
Ceket:Koton
Fötr&Babet : H&M
Backpack: Charles&Keith

En güzel günler sizin olsun :)








2 yorum:

  1. Fotoğraflar harika. Özellikle cantana bayıldım. cantan Yeni sezon mu acaba :)

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim tatlım evet yeni sezon :)

    YanıtlaSil